Marketing internetowy

Konwersja strony internetowej - czego nie lubią konsumenci? cz.2

W pierwszej części naszego artykułu (link tutaj) napisaliśmy, jaki wpływ na sprzedaż ma konwersja stron internetowych. Wiecie już, że liczą się odczucia konsumenta, jak również sam interfejs witryny www. Jako, że już od dawna...

Promocja marki w Social Mediach - jak się za to zabrać?

W erze Facebook'ów, Twitter'ów, G+ i innych portali społecznościowych Internet stał się idealnym miejscem do promowania marek. Mogłoby się wydawać, że wystarczy tylko głośno "krzyczeć" by zyskać rozgłos, lecz praca przy promocji...

Designerskie strony - moda czy sposób na kasę?

Czym jest nowoczesność? Zapewne dla każdego znaczy coś indywidualnego. Dla jednych będzie to strona internetowa oparta o nowoczesną grafikę, zaś dla drugich - czytelna witryna z merytorycznymi informacjami. Wygląd strony internetowej ma...

Promocja firmy przy pomocy Facebooka - krok po kroku

Jednym z najlepszych sposobów na promocję w sieci jest prowadzenie konta firmowego na Facebook'u. Jako, że FB zrzesza ponad miliard (!) osób z całego świata, daje ogromne możliwości reklamy. Mogłoby się wydawać, że wystarczy tylko...